Niezbędnik Pacjenta – Teva wspiera akcję edukacji pacjentów
![](/globalassets/poland-branded-images/hero-images/teva-niezbednik_pacjenta_pasmi_1026x430.jpg?width=720&mode=crop&heightratio=0.5625&quality=80)
Niezbędnik Pacjenta powstał w ramach akcji edukacyjna realizowanej przez PASMI – Polski Związek Producentów Leków bez recepty, którego członkiem jest Teva, a także we współpracy z Fundacją Obywatele Zdrowo Zaangażowani. Akcja ma na celu podkreślenie wagi, jaką niesie zaangażowanie pacjentów w proces leczenia. Przygotowany w ramach akcji przygotowany Niezbędnik Pacjenta, pokazuje jak pacjent może się lepiej przygotować się do wizyty lekarskiej, co korzystnie wpłynie na jej jakość i przebieg.
Dzięki przygotowaniu się pacjenta do wizyty, poprzez uzupełnienie informacji w Niezbędniku, lekarz będzie miał szerszy i pełniejszy ogląd sytuacji związanej z dolegliwościami, jakie zgłasza pacjent. Będzie mógł zatem trafniej i szybciej postawić właściwą diagnozę oraz zaordynować skuteczne leczenie.
W wersji drukowanej Niezbędnik będzie udostępniony w wybranych przychodniach lekarskich. Można go również
pobrać ze strony PASMI